Pages

GURU DAN KAKITANGAN

GURU DAN KAKITANGAN

Selamat Datang ke Sistem Alumni SK Tengku Bariah. Pengurusan SK Tengku Bariah mengalu-alukan semua bekas warga SK Tengku Bariah mendaftar butiran diri dalam Sistem Alumni ini.

Pendaftaran | Lihat Rekod


Sunday, April 1, 2012

Program Jaya Waris



Program Jaya Waris anjuran PIBG SK Tengku Bariah dengan kerjasama Agensi Pembangunan Masyarakat Terengganu diadakan pada 31 Mac 2012 jam 9.oo pagi bertempat di Dataran Bariah,SK Tengku Bariah.Majlis ini dirasmikan oleh Y.Bhg Tuan Haji Che Soh bin Muda Ketua Penolong Pengarah, Unit Bahasa Melayu,Sektor Pengurusan Akademik, JPNT.Ceramah motivasi ibu bapa telah disampaikan oleh Ustaz Kamalrudin bin Omar, Pegawai Khas Agama, Pejabat Menteri Besar.

Kecemerlangan seseorang pelajar terletak kepada kerjasama erat antara guru-guru dan ibu bapa. Pelajar yang berjaya diukur daripada pencapaian peperiksaannya tetapi sahsiah seorang pelajar tidak diukur dengan peperiksaan. Jesteru itu suatu program perlu diadakan bagi merealisasikan hasrat di atas.
Kesejahteraan pelajar dalam bidang akademik dan sahsiah memerlukan komitmen semua pihak termasuk ibu bapa,guru-guru,murid-murid dan pelbagai "stakeholder" lain seperti Agensi Kerajaan Negeri dan Persekutuan..
Dengan komitmen ini akan dapat melestarikan pendidikan terbilang dikalangan murid-murid sekolah pada amnya..

0 comments:

Post a Comment


Penafian:

Pengurusan SK Tengku Bariah tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau
kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dan aplikasi dalam laman ini.
-------------------------------------------------------

Sekolah Kebangsaan Tengku Bariah
21100 Kuala Terengganu
Tel: 09-6221512
Email : sktbb3090@gmail.com

Keceriaan Merdeka