Pages

GURU DAN KAKITANGAN

GURU DAN KAKITANGAN

Selamat Datang ke Sistem Alumni SK Tengku Bariah. Pengurusan SK Tengku Bariah mengalu-alukan semua bekas warga SK Tengku Bariah mendaftar butiran diri dalam Sistem Alumni ini.

Pendaftaran | Lihat Rekod


Tuesday, November 15, 2011

Hari Anugerah Kecemerlangan Pelajar 2011



Pada 15November 2011 bertempat di Dataran Seri Bariah diadakan satu Majlis Hari Anugerah Kecemerlangan Pelajar. Majlis yang penuh gilang gemilang itu telah dirasmikan oleh Penolong Setiausaha Majlis Keselamatan Negara Negeri Terengganu iaitu En.Mohd Sharif bin Hassan.Majlis dimulakan pada pukul 8.30 pagi dimulakan dengan ucapan aluan oleh pengerusi majlis iaitu Wan Maizatul Akmar bt Wan Ahmad. Majlis berehat sebentar pada pukul 10.00 pagi. Selesai jamuan,acara penyampaian hadiah dimulakan pada pukul 10.30 pagi dengan Anugerah Intervensi & Anugerah Program NILAM yang disampaikan oleh TDP PIBG iaitu En.Mohd Khailani bin Ismail. Bagi Anugerah Intervensi seramai 11 orang penerima yang menerimanya dan Anugerah Program NILAM pula seramai 30 orang yang menerimanya. Selepas itu Anugerah Akademik bagi Tahap 1 dan Tahap 2 telah disampaikan oleh Puan Guru Besar iaitu Pn Hjh Azma bt Senun manakala Anugerah KAFA pula disampaikan oleh Cik Aida Raimi Syafawati bt Asadi.

Bagi anugerah yang dinanti-nantikan iaitu Anugerah Tokoh Murid dan Tokoh Kokurikulum telah disampaikan oleh Penolong Setiausaha Majlis Keselamatan Negara Negeri Terengganu iaitu En.Mohd Sharif bin Hassan.Bagi kategori Anugerah Tokoh Murid & Kokurikulum Lelaki dianugerahkan kepada Adik Muhammad Azizi bin Awang Zari manakala Anugerah Tokoh Murid Perempuan dianugerahkan kepada Adik Intan Nurliyana bt Ahmad Shafri dan Anugerah Tokoh Kokurikulum Perempuan pula dianugerahkan kepada Adik Rosniza bt Rosli. Majlis diakhiri dengan ucapan tahniah dan murid-murid bersurai diiringi oleh ibubapa masing-masing.

0 comments:

Post a Comment


Penafian:

Pengurusan SK Tengku Bariah tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau
kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dan aplikasi dalam laman ini.
-------------------------------------------------------

Sekolah Kebangsaan Tengku Bariah
21100 Kuala Terengganu
Tel: 09-6221512
Email : sktbb3090@gmail.com

Keceriaan Merdeka