Pages

GURU DAN KAKITANGAN

GURU DAN KAKITANGAN

Selamat Datang ke Sistem Alumni SK Tengku Bariah. Pengurusan SK Tengku Bariah mengalu-alukan semua bekas warga SK Tengku Bariah mendaftar butiran diri dalam Sistem Alumni ini.

Pendaftaran | Lihat Rekod


Tuesday, November 23, 2010

Hari Anugerah Kecemerlangan Pelajar 2010



Hari Anugerah Kecemerlangan Pelajar 2010 telah diadakan pada 15 November 2010 bertempat di Dataran Ilmu SKTB yang dirasmikan oleh Pegawai Ko-Akademik Pejabat Pelajaran Daerah Kuala Terengganu iaitu Tuan Haji Othman B Sidek. Tuan Haji Abdul Rahman iaitu Yang Dipertuai PIBG sekolah turut hadir memeriahkan lagi majlis tersebut. Antara anugerah yang disampaikan ialah Program Intervensi, Program Nilam, Kecemerlangan Akedemik Tahun 1,2,3,4,5 dan 6,Tokoh Akademik,Tokoh Kokurikulum dan 5A UPSR 2010.

Kata Aluan Guru Besar
Bersyukur kita ke hadrat Illahi kerana sekali lagi SKTB berjaya mengadakan Hari Anugerah Kecemerlangan tahun 2010. Terima kasih kepada semua guru dan AJK PIBG SKTB kerana memberi sumbangan tenaga dan kewangan bagi menjayakan majlis ini.
Hari Anugerah Kecemerlangan merupakan acara tahunan SKTB bagi mengiktiraf dan meraikan kejayaan murid-murid diperingkat sekolah dan peperiksaan UPSR. Kecemerlanagn sesungguhnya memerlukan pengorbanan semua pihak sama ada murid-murid, ibubapa dan guru-guru. Marilah kita meneruskan usaha murni bagi mempertingkatkan kejayaan anak bangsa kita.

0 comments:

Post a Comment


Penafian:

Pengurusan SK Tengku Bariah tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau
kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dan aplikasi dalam laman ini.
-------------------------------------------------------

Sekolah Kebangsaan Tengku Bariah
21100 Kuala Terengganu
Tel: 09-6221512
Email : sktbb3090@gmail.com

Keceriaan Merdeka